مرکز مشاوره تخصصی بازاریابی بین المللی در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر راه اندازی شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۲ کد : ۵۳۳۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۶۱

به گزارش روابط عمومی، این مرکز مشاوره تخصصی بازاریابی با هدف تقویت و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه صنایع خلاق فرهنگی و هنری و با استفاده از نیروهای متخصص و مشاوران مجرب راه اندازی شده است تا نیازهای تخصصی واحدهای فناور، دانش بنیان و عموم تجّار را در حوزه تجارت بین الملل، تجاری سازی محصولات فرهنگی و هنری، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، فروش محصول، برندینگ و اقتصاد هنر مبتنی بر شاخص های اصولی و استاندارد بین المللی مرتفع نماید.

این مرکز با بهره گیری از کلان داده ها و تحلیل داده های بین المللی، اهداف و مأموریت خود را در حوزه های زیر دنبال می کند.

  • مشاوره بازار بین الملل شامل قیمت گذاری، ارزیابی بازار، صادرات، برندسازی محصولات و غیره.
  • طراحی و ایجاد سامانه هوش مصنوعی و تجاری (شبکه هوشمند، ارزیابی بازار و مدیریت هوشمند).
  • ارائه آموزش های تخصصی در زمینه بازاریابی بین الملل، تبلیغات، هوش تجاری و غیره.

در پروژه های این مرکز، استادان، دانشجویان، دانش آموختگان و سایر علاقه مندان رشته های مختلف هنر، علوم انسانی، فنی و مهندسی و ... به عنوان مجریان طرح، همکاری می نمایند.

این مرکز با استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی دانشگاه و جناب آقای دکتر سید احمد قاسمی متخصص هوش مصنوعی و دارای دکترای بازاریابی از دانشگاه تهران، عضو هیات علمی و مشاور مرکز رشد و کارآفرینی نسبت به تأمین نیازهای بازار به تحلیل داده ها و ایجاد سامانه هوشمند مورد نیاز سازمانها، موسسات و تجّار، خدمات مشاوره ای ارائه می نماید.

علاقمندان می توانند برای دریافت مشاوره حضوری در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 10 الی 16 در ایام هفته با شماره تلفن 66176442 تماس حاصل نمایند.


( ۵ )